29 Nisan 2012 Pazar

Dilimdeki Çığlık



















Dilimdeki Çığlık

Ey hasretini içimde, dağlayan sevdam
Ey yüreğimi yakan ateş..
Kavgamda yanımda yanı başımdaki umut
Ey kanayan nasırlı parmaklarımda üşüyen gül,
Ellerimde kızıla duran karanfil!
Yine hasretimsin içimde yanıyorsun
Yine göz bebeklerimde tütüyorsun..

Yaşam kavgasının en soğuk yerindeyim
Üşüyorum, içimden geçen buruk yokluğunla,
Dilimdeki çığlık içime büyürken
Binlerce kelimeler altında ezilirken,
Sen bedenimi yüreğimden söküyorsun..

Attığım her adım, hep sana koşuyor
Kaldırımlar dişliyor tabanlarımı
Ardından panzer sesleri
Barut kokularından önce kuşatıyor gözlerimi
Kimyasal gazlar!...

Dilim şişiyor yüreğim sıkışıyor
Aldığım nefes sen oluyorsun,
bir nefes gibi içimde geziyorsun!
Çektiğim her nefeste, bana can veriyorsun!...

Gelişine tutkulu yüreğim, yollarına bakıyor!
Gün geçtikçe, dağ gibi büyüyor hasretin içimde..

Sen!
Her gün doğumuyla, içime yeniden doğuyorsun..
Nefes nefes çekiyorum, seni
Sen yaşayamadığım çocukluğum!
Sen benim içimde yaşıyorsun ey Hürriyet..
Meğer seni sevmek, yanmakmış hücrelerinde Yurdun
Bakışların dona kalmasıymış yarına
Düşünce zaferi içinde!

Abdullah Oral

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder